پسرم اسهاله چی بهش بدم ؟!۳

۴ پاسخ

فقط پدی لاکت البته دومیترونم خوب می کنه اگه داری

پدی لاکت من دارم میدم دو بار دادم خوب شد

من پدی لاکت میدم قطع میشه

تب هم‌داره؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱۳ ماهگی
مامان رادان و دایان✨️ مامان رادان و دایان✨️ روزهای ابتدایی تولد