نازگلم خاب دخترا شماهم زیاد میخابن دختر من زیاد میخابه

تصویر
۱۲ پاسخ

ماشاءالله کمتر مادری دیدم که مثل سارا اینقد به بچش برسه
با اینکه بازهم باردار و داره سنگین میشه
بخدا سارا یه مادر نمونه هست.🙏🤲🩷🩷⚘️⚘️🧿🧿
ماشاءالله

دهن نازگل رو تمیز کن شیر خشک نشه رو لبش🥰🥰🥹
آره دختر منم خداروشکر خوابش خوبه

خداروشکر من دخترم تا صب ده بار بیدارمیش گریه میکنم روزم فقط بعداز ظهر یساعت میخوابه

نترس دخترا نسبت ب پسرا خوابالو تر هستن😁

عزیزم اصلا نزار دهنش کثیف باشه بخوابه میگن خوب نیست ...

خدا حفظش کنه

ای خدا چقد نازه

هنوز نذر بده بخوابه .وای بر بچه های ک نمیخوابن.دختر من ب سن دخترت پدر مارو در آورد بغلی شده بود از لحظه ای ک بیدار می‌شد باید بغلش میکردی تا شب راه میبردیش تو خونه فقط.خوابشم ک‌ عادت کرده بود رو پتو تابش بدیم خدا می‌دونه چقد اذیت شدیم سر بزرگ کردنش

خودش لی لیش میدی میخوابه یا خودش؟

چند ماهشه

کمبود ویتامین نداره؟!

بذار بخوابه خواب واسه رشدش خوبه ولی شب بازم میخوابه؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان فرهان جون تابان مامان فرهان جون تابان ۴ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه‌ی خدا💙 مامان هدیه‌ی خدا💙 ۹ ماهگی
مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی