خانما شماهم مث من چای زیاد میخورین

۹ پاسخ

هروعده دوتا میخورم

من زیاد🫣

من قبل بارداری چای فوقش دو لیوان میخوردم ولی از وقتی ویارم خوب شد و مرخص شدم هلاک چاییم
مدام تشنمه و باید چای بخورم
احساس میکنم به خاطر و اون تشنگی ای هست که تو دوران ویارم کشیدم

من خیلی میخوردم اما توبارداری حالم بدمیشد کم درحدی که خستگیم دربره

صبح دوتا شب ۳تا لیوان متوسط

اره جدیدا یه فلاکس بزارن پیشم خالیش میکنم

منم خیییلی میخورم تازه باید چایی معطر باشه تا بخورم.
یه چایی دارم با طعم هل میترسم ازش استفاده کنم بخاطر هلش

صبح غروب شب
شب میخورم پدر معدم در میاد

خیلی میخورم،اگه نخورم سردرد میگیرم

سوال های مرتبط

مامان جوجه 💙 مامان جوجه 💙 ۱۱ ماهگی
مامان فسقلی 🩵 مامان فسقلی 🩵 ۱۲ ماهگی
مامان نی‌نی مامان نی‌نی ۹ ماهگی
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان ارسلان 💫ارغوان مامان ارسلان 💫ارغوان ۱۱ ماهگی