مامانای دیابتی چای و با چی میخورین

۳ پاسخ

من چای تنها میخورم

من دیابت دارم ولی چایی رو با یدونه بیسکوییت میخورم
البته قبلش قندمو اندازه میگیرم که بالا نباشه

من دیابت بارداری ندارم ولی دخترعمم ک داره با مویز یا خالی یا کشمش سبز میخوره ولی در کل سعی میکنه زیاد چایی نخوره روزی ی دونه اونم کم رنگ

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی