سی لام خانومای دیابتی میشه کیک یزدی با چای خورد؟

۳ پاسخ

آره با چای بخور ولی با اب نه🤣🤣🤣

قندت چند بود شما

😐😐 مگه کیک هم ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان ارسلان 💫ارغوان مامان ارسلان 💫ارغوان ۱۱ ماهگی