۱۰ پاسخ

سلام مامان سهراب شمام مثل من انسولین میزنید چند واحد میزنید بعد ناهار و شام؟من میزدم بالاتر نشون میداد با دستگاه خونه چند روزه نمیزنم🫢

بله میخورم مجبورم گشنه میشم..
منکه موقع زایمان قبلی ام فقط بیسکویت ترد نمکی خوردم🤣

انگار اصلا نخوابیدم

مامانای مهربون شما هم همینطورید؟ من خیلی میخوابم دیشب ساعت ۱که خوابیدم الان پاشدم یکم جاتون خالی نون و کره و عسل خوردم دوباره اومدم بخوابم

یعنی نخورم نمیشه بچه باید جون بگیره بگرده ضربه بزنه به شکمت

خخخخخ من نون میخورم عسل میخورم خخخخ هرکار میکنم نمیتونم جلو خودمو بگیرم بعد یه هفته به آزمایش قندی جات اصلا نمیخورم میرم آزمایش

نون سنگگ فقط

من نون میخورم بیشتر سبوس دار و گاهی جو
برنجم میخورم ولی خیلی کم

دیگه اونموقع مهم نیس فک کنم هر چی دوس داری ببر من رژیم دیابت بارداری گذاشتم تو تاپیک هام

قندتون چند بود؟

سوال های مرتبط

مامان ارسلان 💫ارغوان مامان ارسلان 💫ارغوان ۱۱ ماهگی
مامان افرا مامان افرا هفته بیست‌ونهم بارداری