برای هندوانه و خربزه دکترم گفت بالاش را نخورم قسمت نزدیک به پوست قندش کمتره در حد دو سه تا برش کوچیک فقط
نو هم تست دوتا دونه صبحانه
یا نون جو
من شیرینی ها
نوشابه
بستنی و مرباها
حذف
هفته ای دو بار ساقه طلایی اونم 2 تا دونه صبحانه میخورم
میوه ها نصف میان وعده
بستنی ماهی یکبار
برنج 3 کفگیر
ماکارونی ماهی یکبار
سیب زمینی سرخ کرده خیلی کم
صبحانه هم گفت دو قاشق سه شیره میخورم جدیدا با پنیر
رعایت نکنم باید انسولین میزدم
بعدش به امید خدا جبران میکنم😁
من شبی یدونه متفورمین میخورم والا هیچی رو حذف نکردم همش گشنمه نمیتونم تحمل کنم
من قند مصنوعی رو کلا حذف کردم
ماکارونی رو هم کلا هربه دوهفته یکبار میخورم
برنج هم یک وعده میخورم ، قرص متفورمین میخورم
هندونه اگه بخوام بخورم ، به اندازه یک لیوان و وعده میوه های دیگه کلا حذف میشه برای اون روز
سبزیجات زیاد میخورم
از این قند لعنتی هم ، وزن کم کردم
وزن بچم خوبه هااا وزن خودم کم شدا
منم دیابت بارداری گرفتم کلا هرچیزی که قند داره حذف کردم حتی نون بربری یا لواش نمیخورم سبوس دار یا سنگک میخورم میوه هایی که قند دارن تو میان وعده بیشتر از یدونه نمیخورم برنج خالی ۱۰ تا ۱۵ قاشق برنج قاطی اندازه همیشه میخورم بلاخره خیلی باید مواظب باشیم تا این ماه های آخر بگذره
من فقط میوه میخورم. ماکارانی وسیب زمینی وبرنج حذف کردم بیشتر خیار کوجه میخورم
قند مصنوعی و کلا حذف کن
میوه کنترل شده بخور
همیشه سعی کن سبزیجات بخوری مخصوصا کدو سبز که خیلی خوبه واسه دیابت
برنج و نون لواشم کمتر بخور
دورازجون شما انگار کوفت میخوریم من قندم لب مرزه و وسواس گرفتم دیگه خیلی بده خیلی ماکارونی وسیب زمینی و شربت وبستنی واینا تقریبا حذفه هرچیوببینی قندداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.