۳۲ پاسخ

خیلی میخورم ولی کمرررررنگ

روزی یکی فقط

کراش زدم رو چایی از وقتی باردار شدم 😐

من خیلی میخورم😋ولی همیشه سعی میکنم کمرنگ بخورم

روزی دوتا

یه دونه کمرنگ

از اول بارداری تا الان شاید کلا دو سه بار خورده باشم

بیشتر از قبل میخورم

میخورم ولی کم

من چون کم خونم خیلی کمش کردم،تا کسی پیشم نباشه نمیخورم

چایی نباشه میمیرم ولی کمرنگ
آب نمیتونم زیاد بخورم معده ام حساسه خیلی ببخشید بر میگرده بالا

روزی دو بار یکی شب یکی صبحانه

خیلی میخورم با خرما

منم روزی یکی میخورم

چون کم خونی دارم روزی یکی یا دوتا کمرنگ میخورم

من اسپرسو هم میخورم تازه

من دل کشی

دکتر من گفت اصلا چایی نخور
چون روی بچه تاثیر میذاره بعد ک بدنیا بیاد همش ناآرومی و گریه میکنه

میخورم کمرنگ ولی بعضی وقتا
در حد ی لیوان 2لیوان

میخوریم توام بخور

سلام عزیزم، گه گاهی وقتی می رم مهمونی فقط، سعی کن کم تر مصرف کنی یا کلا حذفش کن بهتره، چون دارو وویتامین اینا هم مصرف می کنیم چای بخوریم جذبش کمتر می کنه

من که خبلی میخورم خیلی دوست دارم

مگه چایی ضرر داره؟
من روزی چهار تا میخورم 😐

من که میخورم واقعا نخورم سر دردم

روزی یکی دوبار میخورم بشدت کمرنگ

روزی ۳ تا ولی خیلی خیلی کمرنگ

روزی یکی میخورم

تشنه هوا گرم باید بخورم

میخورم. تا یماه پیش اصلا نمیخوردم. خوشم‌‌نمیومد الان روزی ۳ تا اینا میخورم

اره میخورم
بعضی روزا هیچی بعضی وقتا دو یا سه تا
سعی میکنم کمرنگ باشه

من میخورم‌همیشه کمرنگ

چایی؟؟؟؟معلومه که نه من بعضی وقتا قهوه ام میخورم

سوال های مرتبط

مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری