عزیزم تا جایی که میتونی رعایت کن خدایی نکرده بالانره
قند خیلی عوارض بد میذاره تو هفته های بالا
نون سفید و شیرینی جات مصنوعی حذف کن،
ماکارونی برنج کمتر بخور بجاش مصرف پروتیین ببر بالا،قند طبیعی هم مثل خرما میوه ها با قند بالا و توت خشک و.. کمتر مصرف کن
من قندم بالا بود رفتم دکتر بهم دارو داد و رژیم غذایی،گفت خرما فقط روزی ۱ دونه بخور،بسکویت کیک شیرینی بستنی کلا حذف،میوه ی تیکه کوچیکمثلا هندونه خوردم دیگ میوه ای دیگنخورم تاااا ۵ ساعت بعدش،موز ی تیکه خیییلی کوچیکمجازم،عسل شیره انگور شیره خرما ممنوع
خودت چیزای قندی رو کم کن طوری نمیشه منم لب مرزم دارم رعایت میکنم
عزیزم شما دکترت بابله؟
ماکاارونی فقط هفته ای یبار اونم ی کفگیر،برنجهم همینطور،نوشابه دلستر ممنوع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.