اول از همه برنج ماكارونى،بعد شيرينى مصنوعى و طبيعى،كلا عزيزم بايد خيلى رعاييت كنى حتى ميوه موز رسيده نخورى هندونه اونايى كه قند زيادى دارن،من الان ٢ ماه كه رژيمم اولش سخته ولى بعدا خيلى راحت ميشى
از تو میوه ها موز هندونه سیب و به خیلیییی قند دارن من فقط خیار و کیوی میخورم
تو غذاها هم سیب زمینی سرخ کرده یا آبپز چون نشاسته داره قند رو میبره بالا برنج و نون هم کم بخور
کربوهیدرات مثل برنج و نان و بخصوص سیب زمینی پخته که منبع قند هست باید کم بشه چون کربوهیدرات خودش نوعی قنده.سبزیجات و سالاد رو بگنجون توی برنامه غذاییت و بیشتر غذاهای پختنی و حبوبات و پروتئین بخور
برنج کمتر
نون کمتر
سیب زمینی کمتر
قند مصنوعی مثل کیک نوشابه ابمیوه اینارو حذف کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.