۴ پاسخ

اول از همه برنج ماكارونى،بعد شيرينى مصنوعى و طبيعى،كلا عزيزم بايد خيلى رعاييت كنى حتى ميوه موز رسيده نخورى هندونه اونايى كه قند زيادى دارن،من الان ٢ ماه كه رژيمم اولش سخته ولى بعدا خيلى راحت ميشى

از تو میوه ها موز هندونه سیب و به خیلیییی قند دارن من فقط خیار و کیوی میخورم
تو غذاها هم سیب زمینی سرخ کرده یا آبپز چون نشاسته داره قند رو میبره بالا برنج و نون هم کم بخور

کربوهیدرات مثل برنج و نان و بخصوص سیب زمینی پخته که منبع قند هست باید کم بشه چون کربوهیدرات خودش نوعی قنده.سبزیجات و سالاد رو بگنجون توی برنامه غذاییت و بیشتر غذاهای پختنی و حبوبات و پروتئین بخور

برنج کمتر
نون کمتر
سیب زمینی کمتر
قند مصنوعی مثل کیک نوشابه ابمیوه اینارو حذف کن

سوال های مرتبط