۲ پاسخ

عزیزان یه سوال واسه سونو آنومالی کجا رفتین ؟ من برای ۱۸ هفته میهوام برم ولی نمیدونم کجا خوبه ؟؟؟؟؟

من جایی رفتم که با ببه قرارداد داست خیلی نشد ۷۰۰تقریبا ازادش زیادنمیشه شاید ۱ نزدیک ۱

سوال های مرتبط

مامان برديا مامان برديا ۴ ماهگی
مامان فندوق💙 مامان فندوق💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان میلان طلا🩵 مامان میلان طلا🩵 ۹ ماهگی
مامان ℋℯℓ𝓂𝒶 مامان ℋℯℓ𝓂𝒶 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🐣پسر طلا🫀 مامان 🐣پسر طلا🫀 ۱۰ ماهگی