خانم های باردار شما بستنی در هفته چندتا می‌خورید ؟

۱۲ پاسخ

روزی یکی

هرروز هر چند تا بشه 😩🥲😂

من بعد ازمایش دیابت که فهمیدم قندم خوبه
تقریبا روزی یکی میخورم 😅

روزی یدونه
الان ی هفتس شروع کردم

قبل بارداریم عاشق بستنی و کاکائو و کیک کاکائویی بودم اما از وقتی باردار شدم خداروشکررررر فراری ام از اینا حالت تهوعم رو هزار برابر میکنن فقط چیزای ترش دوست دارم🤭

هفته ای نه روزی چن تا میخورم🫣

یه روز درمیون

من روزی نیم کیلو سنتی میخوردم
این شرکتیا همش کفه

نمیدونم خیلی

روزی چن تا🤣🤣از بس دوس دارن

اصلا علاقه ندارم😂

دو سه تا در هفته

سوال های مرتبط

مامان آریوان کوچولو🐥 مامان آریوان کوچولو🐥 ۹ ماهگی