روزی یکی
هرروز هر چند تا بشه 😩🥲😂
من بعد ازمایش دیابت که فهمیدم قندم خوبه
تقریبا روزی یکی میخورم 😅
روزی یدونه
الان ی هفتس شروع کردم
قبل بارداریم عاشق بستنی و کاکائو و کیک کاکائویی بودم اما از وقتی باردار شدم خداروشکررررر فراری ام از اینا حالت تهوعم رو هزار برابر میکنن فقط چیزای ترش دوست دارم🤭
هفته ای نه روزی چن تا میخورم🫣
یه روز درمیون
من روزی نیم کیلو سنتی میخوردم
این شرکتیا همش کفه
نمیدونم خیلی
روزی چن تا🤣🤣از بس دوس دارن
اصلا علاقه ندارم😂
دو سه تا در هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.