۴ پاسخ

من چقد استرس این ازمایش دارم🙁😐

رعایت کن بعد دوهفته دوباره ازمایش می گیره ازت

حالامن‌ناشتا۷۰
یک ساعتم۱۵۸
دوساعتم۱۵۳شده

قند ناشتات خوبه ولی یک ساعتهخو ودساعتت آره بالاعه

سوال های مرتبط

مامان سلنا کوچولو مامان سلنا کوچولو روزهای ابتدایی تولد