خانوما قند دو ساعت بعد ۱۵۲ خوبه
ناشتا ۷۹

۴ پاسخ

فک کنم ناشتا خوبه قند دوساعت بعد باید زیر ۱۲۰ باشه

باید زیر ۱۲۰ باشه دوساعته

دو ساعته زیاده

ناشتا خوبه دوساعته فک کنم باید زیر ۱۵۰ باشه

سوال های مرتبط

مامان محمد پارسا مامان محمد پارسا ۷ ماهگی