۴ پاسخ

مرز برای زن باردار تو قند ناشتا 93 است.
یکم مراعات کن خیلی سخت نگیر و نگران نباش

با دکترت مشورت کن
اما رعایت هم بکن اخه قند ناشتاتم درسته تو محدوده طبیعیه ولی یه کم بالاس

رنج ازمایشگاه ها یکم باهم متفاوت گاهی اوقات .. اونا چند؟؟؟

ن خوب بوده خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان 🩵رادمهر و پریمهر 🩷 مامان 🩵رادمهر و پریمهر 🩷 ۱۰ ماهگی