مرز برای زن باردار تو قند ناشتا 93 است.
یکم مراعات کن خیلی سخت نگیر و نگران نباش
با دکترت مشورت کن
اما رعایت هم بکن اخه قند ناشتاتم درسته تو محدوده طبیعیه ولی یه کم بالاس
رنج ازمایشگاه ها یکم باهم متفاوت گاهی اوقات .. اونا چند؟؟؟
ن خوب بوده خداروشکر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.