۹ پاسخ

منکه دیابتی هستم دکتر گفت ناشتا باید بین ۷۵ تا ۹۰ باشه دو ساعت بعد باید بین ۹۰ تا ۱۲۰ باشه.

برای من اولی ۸۹ بود گفتن خوبه

منو قند بارداری دارم هرروزتست میدم باید ناشتا زیر 95باشه بعداز صبحانه و ناهار و شام 2ساعت بعدش زیر 120

بله عزيزم خوبه. ناشتا بايد زير ٩٥ و ٢ ساعت بعد از صبحانه، ناهار و شام زير ١٣٠ باشه

به دکتر نشون بده عزیزم حتما

به نظر من نرماله

هر جفتش بالاس

بله عزیزم ولی بازم رعایت کن که بالاتر نره

من
۸۹ بودم
و دو ساعت بعد ۱۳۹
دیروز رفتم دکتر
متفورمین داد بهم

سوال های مرتبط

مامان 🩵رادمهر و پریمهر 🩷 مامان 🩵رادمهر و پریمهر 🩷 ۱۰ ماهگی
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری