خانما بعد زایمان برا تقویت بدنتون چیا میخورین؟

۴ پاسخ

ده روز اول
کاچی و آبگوشت و گوشت شیشه با سوپ گندم و ماش
هم جون بگیرم هم شیرم بیاد

طبق تجربه زایمان‌های قبلیم سوپ ماش خیلی خیلی خوبه
هم دل و روده رو نرم میکنه بخیه داری اذیت نمیشی هم شیر رو یه عالمه زیاد میکنه

فقط کاچی زعفرونی

تا ده روز فقط ابگوشت و عصاره گوشت میخوردم کاچی ام خیلی جواب میده

من قرصای دوران بارداریمو‌ادامه دادم
امگا۳ کلسیم اهن ویتامین دی و مولتی ویتامین
غیر از اونم اجیل و میوه زیاد میخورم
اینجوری شیرتم قوی میشه برا بچت

سوال های مرتبط

مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۱ ماهگی
مامان نیلسا🩷🩷 مامان نیلسا🩷🩷 ۵ ماهگی
مامان جوجو ممد🐥 مامان جوجو ممد🐥 هفته سی‌ونهم بارداری