صبحونه چیا میخورین خانما😁 غیر از تخم مرغ🤕😰

۲۲ پاسخ

من اصلا صبحانه نمیخورم خوابم کسی هست مثل من؟🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

عسل کره
کره مربا
ارده شیره
نون پنیر گردو

کره پنیر و گردو پنیر و خیارگوجه عدسی فرنی خامه و عسل حلیم اش شله خیلی چیزا میشه خورد صبحانه واقعا وعده هیجان انگیزی برای من و نی نی 😂👼🏻

پنیر گردو
حلوا کره
خامه مربا

دو هفتس قفلی زدم روی مربا توت فرنگی و شیر و بربری تازه
شوهرم بنده خدا هر روز صبح هست صف بربری😂

نون پنیر خیار گوجه

من از اول زندگیم نون پنیر گردو با چایی شیرین 😂

پنیرگردو پنیر خیارگوجه🫠قبلا همش کره عسل کره مربا الان بدم اومده

من ک این بارداریم از اول تا الان یبارم تخم مرغ اپز نخوردم
کره عسل
خامه عسل
کرده بادوم زمینی عسل
ارده شیره
تخم‌مرغ و شیره گردو
پنیر گردو خیار گوجه

خامه،شیر ،نون پنیر چای شیرین ،پنیر خامه ای

نون و پنیر و گوجه
یه روز در میون گوجه با تخم مرغ

کره و مربا
پنیر و گردو و هندوانه
نیمرو
ارده شیره
پنیر و پسته
شیر و موز و گردو
عدسی


انشالله از ۲۸ هفته به بعد هم کره بادام زمینی و حلیم رو اضافه میکنم

من امروز خامه عسل با گردو خوردم
تخم مرغ،حلیم،کله پاچه،پنیر،گوجه،عسل
اینارو هم میخورم

یه روز اش یه روز پنیر یه روز تخم همینجوری داره می چرخه

پنیر‌و هندونه ، پنیر خیارسبژ گوجه گردو😂کره بادام زمینی ، تخم‌مرغ ، ارده شیره ، و .....

تخم مرغ و پنیر و زیتون و گردو
نون و پنیر و گردو
نون و کره و عسل یا مربا امااا کم
ارده شیره و نون

نیمرو با روغن محلی

از هفته بعد شیر و مغزیجات و ارده شیره میخوام بخورم

پنیر و گوجه

ارده و شیره انگور

کیک وشیر.نون پنیر .ارده

پنیر گردو
عسل گردو

كره مربا پنير با هندونه يا ملون يا وگردو نيمرو

یه مدت حلیم میخوردم بعد دیدم قند بالا میره دوباره همون تخم مرغ و پنیر گردو میخوریم😁

سوال های مرتبط

مامان هانا 💕 مامان هانا 💕 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱ ماهگی