۲ پاسخ

من قند ندارم ولی میتونید عدسی هم بخورید

من ک ۱ماهه فقط نون پنیر گوجه میخورم،دیگ حالم داره بهم میخوره،عصرونم تخم مرغ میخورم،میان وعده هم آجیل

سوال های مرتبط

مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی