خانمایی که قند بارداری دارین میان وعده چی میخورین؟

۵ پاسخ

لطفا علائم دیابت بارداری بگید

من انار کیوی بادام پسته ، اکثرا فقط همیناس
از میوه ها سیب و موز اصلا نمیخورم بخاطر قندش ، غیر میوه ها هم سیب زمینی و برنج و ماکارونی نمیخورم اصلا

معزیجات
شیر با یه خرما
یه دونه میوه

مغزیجات بیشتر مصرف میکنم یا میوه میخورم

شیر ، بادام ، گردو ، سیب و پرتقال و کیوی

سوال های مرتبط

مامان دخترم وگل پسری مامان دخترم وگل پسری هفته سی‌وسوم بارداری
مامان لنا مامان لنا ۱۱ ماهگی
مامان حسین و هامین مامان حسین و هامین ۷ ماهگی