من فقط باغذا سیرمیشم 😐
من فقط دو وعده نهار وشام همین
میوه
مغزیجات
شیر و خرما
من سه بار میان وعده میخورم
صبح میوه میخورم ساعت ۱۰ تا ۱۱
عصرم مغزیجات یا ماست یونانی که پروتئینش زیاده میخورم ساعت ۵
آخرشبم ساعت ۱۱ شیر میخورم
من همه چی به جز چیزهای قند دار چون قند دارم
میوه
اوتمیل با جو و مغز و شیره
سمنو
چای و خرما
سیب و گلاب و عسل
تنوع میدم دیگ
گاهی بستنی پروتیینی
نون تست پرو و کره بادوم زمینی
یا هیچی نمیخورم یا یوقت یکم میوه بخورم یا آجیل.
میوه.ابمیوه.مغزیجات.
سه وعده غذایی هر پنج دیقه هم گشنم میشه میوه میخورم
من غذا میخورم 😐میوه 😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.