مامانا شما میان وعده چی میخورین ؟
بین دووعده چندبار میخورین؟🤔

۱۰ پاسخ

من فقط باغذا سیرمیشم 😐

من فقط دو وعده نهار وشام همین

میوه
مغزیجات
شیر و خرما

من سه بار میان وعده میخورم
صبح میوه میخورم ساعت ۱۰ تا ۱۱
عصرم مغزیجات یا ماست یونانی که پروتئینش زیاده میخورم ساعت ۵
آخرشبم ساعت ۱۱ شیر میخورم

من همه چی به جز چیزهای قند دار چون قند دارم

میوه
اوتمیل با جو و مغز و شیره
سمنو
چای و خرما
سیب و گلاب و عسل
تنوع میدم دیگ
گاهی بستنی پروتیینی
نون تست پرو و کره بادوم زمینی

یا هیچی نمیخورم یا یوقت یکم میوه بخورم یا آجیل‌.

میوه.ابمیوه.مغزیجات.

سه وعده غذایی هر پنج دیقه هم گشنم میشه میوه میخورم

من غذا میخورم 😐میوه 😐

سوال های مرتبط

مامان حسین و هامین مامان حسین و هامین ۷ ماهگی
مامان دخترم وگل پسری مامان دخترم وگل پسری هفته سی‌وچهارم بارداری