سلام خانوما شما میان وعده ها چیا میخورین؟

۱۰ پاسخ

میوه بستنی شیر لیدی میل آجیل گاهی هم فرنی یابیسکوئیت ترد آب پرتقال

میوه آجیل لیدی میل

از ۷ماهگی دکترم گفت بخور

خرما.میوه.بیسکویت.هندونه

میوه غذام باشه باز میخورم

میوه

میوه
چایی با خرما
شیر و خرما

شیر، موز، بستنی، میوه، نون پنیر هندونه،
هرروزی فرق میکنه

مغزیجات و میوه ،زیاد گشنمون باشه نون پنیر سبزی گردو

آجیل و میوه و ژله

سوال های مرتبط

مامان حسین و هامین مامان حسین و هامین ۷ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۱۱ ماهگی