خانما شما صبحونه چی میخورین ؟

۸ پاسخ

نون پنیر

هرچی که موجودباشه

من ارده میخورم
شیره
هفته ی دوبار هم تخم مرغ

نون پنیر گردو
تخم مرغ
گاهی وقتام حلیم

تخم مرغ
پنیر و مغزیجات آسیاب
مربای به درست کردم
شیر

شیر ارده

من نون پنیر گردو با سنگک خیلی دوست دارم و میخورم هفته ای دو سه بارم تخم مرغ

من تخم مرغ
شیره ارده
پنیر خامه
حلوا شکری
الانم انقد گسنمه نمیدونم کدومو بخورم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۷ ماهگی
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان جوجو ممد🐥 مامان جوجو ممد🐥 هفته سی‌وهشتم بارداری