خانما شماهم چایی میخورین؟ضرر نداره

۱۱ پاسخ

والا منک میخورم نمیتونم بدون چایی واقعا

من نمیخوردم اصلا فقط صبحانه
از وقتی رفتم تو ۹ماه میخورم کم خونیم دارم اما نمیتونم بگذرم ازش
خیلی کمرنگ بخور

من میخورم ضرر هم داشته باشه چیکار کنم خب بدون چایی نمیتونم 😩

ته خلافم چایی خوردنه

من روزی دوتا سه استکان میخورم کمرنگ

من میخورم منتهی خیلی خیلی کمرنگ

اتفاقا به فکر منم افتاده بود چون قبلا سه تا کم رنگ میخوردم بخاطر کافیئن اینا
ولی الان زیاد شده میترسم بد باشه یا اذیت کنه ولی باهاش قند نمیخورم همیشه خرما میخورم

من روزی یدونه رو میخورم

مشکلی نداره بخور اما میگن کمرنگ بخورین

من قوری قوری چای میخورم😅 عاشقشم ینی

زیاد نخور روزی تا ۳ فنجون مجازه اونم بخاطر کافیین میگن زیاد نباید خورد

سوال های مرتبط

مامان نی‌نی مامان نی‌نی ۹ ماهگی
مامان مامانِ امید🧸💙 مامان مامانِ امید🧸💙 ۳ ماهگی
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فرهان جون تابان مامان فرهان جون تابان ۴ ماهگی
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری