خانما شماهم پاهاتون میدن بالا ضرر نداره

۳ پاسخ

من کلا نمیتونم رو کمر بمونم از زمانی ک شکمم اومده بالا میگه بچه خفه میشه ولی من جلوتر خودم نفسم میگیره

من نمیتونم رو کمر زیاد دراز بکشم که بخوام پاهامم بزنم به دیوار
و کلا رو کمر دراز کشیدن خوب نیست
ولی همینجوری نشسته که پاهام کشیدس یه دوتا بالشت میزارم زیرشون که بالا باشن فشار روشون کمتر بشه

منظورمه ک پاهاتون بزنین به دیوار

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری
مامان سام مامان سام روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد