مامانا شماهم پاهاتون بشدت درد میکنه؟

۱۲ پاسخ

من انقد درد می‌کنه که پاهامو میکوبم ب زمین آرومتر شه

من شبا هم کمر هم لگن هم‌ پا درد دارم😐

آره میخام پاهامو دربیارم

من از درد پا سخت خوابم میبره...نمیدونم چرا...وزنمم بالا نی...

من کشاله رونم یک طرف خیلی درد میکنه

من سندروم پای بی قرار گرفتم 🤕 انگار از زانو به پایین پاهام مال خودم نیست

من صبح به خاطر پا درد از خواب بیدار میشم
هرکاری میکنم دردش کم نمی‌شه
از یه طرف خوابم میاد از یه طرفم این درده نمیزاره بخوابم خیلی بده

بلهههههه زیااااد

اره افتضاح

وای اره منم هستم😢شبا استخونای پاهام خشک میشه انگار

اره منم کمر و کشاله رانم خیلی درد میکنه
به شوهرت بگو یواش ماساژت بده خیلی خوبه

من شبها توی خواب بشدت درد میگیره استخونهای پام

سوال های مرتبط