مامانا شماهم پاهاتون ورم کرده ؟

۸ پاسخ

نه ورم ندارم

من از ۲۵ هفته ورم میکنه دوبارم ازمایش دفع پروتئین دادم خداروشکر مشکلی نداشتم

نه 😃

بلی :)

از هفته 21 شروع شده 🥲

من از چند ماه پیش ورم کردم😅

یکم ورم کردہ بینی و لبام خیلی ورم کردن

اره تازه اینجوری شدم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی
مامان اووکادو🥑🩵 مامان اووکادو🥑🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نازنین وتیام👶 مامان نازنین وتیام👶 ۵ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته سی‌وششم بارداری