۴ پاسخ

ن بابا چ ضرری ، من خیلی خوردم

من میخورم طبعشم سرده زیاد نخور دل درد نشی فقط😂😂
من یبار زیاد خوردم دل درد شده بودم

نه چ ضرری

عه کجایین که زالزالک دارین
اینجا تا بارون نخوره بهش نمیارن میمیرم برااش

سوال های مرتبط

مامان پسری💙🐥 مامان پسری💙🐥 ۷ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۸ ماهگی
مامان جایزه دارم🤰 مامان جایزه دارم🤰 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسرای گلم😍💕 مامان پسرای گلم😍💕 ۳ ماهگی