کی زالزالک خورده تو بارداری ضرر ندارع

۹ پاسخ

فک کنم زیاد نباید بخوری
من وقتایی دیگه میخوردم کلی شکممو باز میکرد

چی چی چی

واقعا

ن ضرر نداره

من دکترم گفت هیچ چیزی ضرر نداره فقط بعضی چیزارو باید کمتر خورد. تو میوه ها فقط به من شاه توت رو گفت زیاد نخور . من تازه تو سه ماه اول چقدر آناناس خوردم. از هر چیزی اندازش ضرر نداره

نه بابا ضرر چی داشته باشه

فقط طبعش سرده وگرنه ضرر نداره ارگانیکم هست

من ذغال اخته میخورم🫠🫠🫠

چقددددد دلم میخواد

سوال های مرتبط

مامان پسری💙🐥 مامان پسری💙🐥 ۷ ماهگی
مامان صارم مامان صارم روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری