خانما زالزالک تو بارداری بده؟

تصویر
۶ پاسخ

نه فک نکنم ولی اعتدالو رعایت کن😬

دلم خاست🥲😂

نه عزیزم هیچ میوه ای بد نیست فقط اناناس از هفته ۳۶بایذ بخوریم

هر چیزی رو به اندازه بخوای مصرف کنی و در حد رفع هوست باشه هیچ موردی نداره ولی زیاده‌روی تو هر چیزی قطعا ضرر داره

نه چیش بده

کم بخور اینو پسته کوهی گرمه باید کم استفاده شه

سوال های مرتبط

مامان پسری💙🐥 مامان پسری💙🐥 ۷ ماهگی
مامان آوین💞 مامان آوین💞 ۶ ماهگی
مامان لنا🐣🐣 مامان لنا🐣🐣 ۷ ماهگی
مامان هامین💙 مامان هامین💙 ۱ ماهگی
مامان گل دختر مامان گل دختر هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماهلین💕دلوین مامان ماهلین💕دلوین ۷ ماهگی