۵ پاسخ

من دوبار خوردم، هر دوبار هم بعدش حالم بد شد
یکم توجه کردم دیدم بعد خوردن زالزالک اینجوری میشم دیگه نخوردم

من دلم خواست یکم از کنار جاده خریدیم ولی چند دونه بیشتر نخوردم جهان نکردم

خوردن ولی خوب نیست

من زیاد

ارع من خوردم

سوال های مرتبط

مامان حامی مامان حامی ۷ ماهگی
مامان 💞 هدیه خدا 💞 مامان 💞 هدیه خدا 💞 ۱ ماهگی
مامان آوین💞 مامان آوین💞 ۶ ماهگی
مامان لنا🐣🐣 مامان لنا🐣🐣 ۷ ماهگی