منکه خوردم از اول ویار هندوانه داشتم
فقط از جهت دیابت بارداری
نه ضررنداره خیلیم خوبه
نه.
واقعا چرا باید بد باشه
نه چرا😑😐
نه اصلا .قند طبیعیه .ومن همش میخورم الآنم هنوز میخورم قند طبیعی خوبه مصنوعی نه .مصنوعی بزاری کنار ازطبیعی استفاده کنی اصلا قند نمیگیری .الان دقیقا من اینجوریم ام ازمایشم دادم قندم نرماله
روزی دو برش مجازه
من از ماما پرسیدم گفت قندش بالاست هندوانه زیاد نخور در حد یک قاژ کوچک اشکال نداره
فکر نکنم. مگه اینکه قند داشته باشی
منمسوالمهمینه هندونه توبارداری بده؟🤔
منم میخاستم الان یپرسم😃
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.