خانما هندونه تو بارداری بده؟؟

۱۲ پاسخ

منکه خوردم از اول ویار هندوانه داشتم

فقط از جهت دیابت بارداری

نه ضررنداره خیلیم خوبه

نه.

واقعا چرا باید بد باشه

نه چرا😑😐

نه اصلا .قند طبیعیه .ومن همش میخورم الآنم هنوز میخورم قند طبیعی خوبه مصنوعی نه .مصنوعی بزاری کنار ازطبیعی استفاده کنی اصلا قند نمی‌گیری .الان دقیقا من اینجوریم ام ازمایشم دادم قندم نرماله

روزی دو برش مجازه

من از ماما پرسیدم گفت قندش بالاست هندوانه زیاد نخور در حد یک قاژ کوچک اشکال نداره

فکر نکنم. مگه اینکه قند داشته باشی

منم‌سوالم‌همینه هندونه تو‌بارداری بده؟🤔

منم میخاستم الان یپرسم😃

سوال های مرتبط

مامان آیسو🎀 مامان آیسو🎀 ۱ ماهگی
مامان لیا 🫀🧸 مامان لیا 🫀🧸 ۱۲ ماهگی
مامان آیسان مامان آیسان روزهای ابتدایی تولد
مامان جانا مامان جانا روزهای ابتدایی تولد
مامان جـوجــه🐥 مامان جـوجــه🐥 ۱۲ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۷ ماهگی