چرا هندونه تو بارداری ضرر داره

۱۷ پاسخ

من نشنیدم که بگن ضرر داره. ولی شاید بابت قندش میگن و اینکه چون میوه ابداریه شاید برای کسی اب دور بچه زیاده میگن نخوره. تو گهواره دیدم یکی گفته بود دهانه رحم نرم میکنه و باعث انقباض میشه.
نمیشه به این حرفایی در این محیط زده میشه اعتماد کرد، از دکترت بپرس که خیالت راحت باشه

کی گفته ضررداره

آب دور جنین را می گن افزایش می ده ؛ ورم مادر را بیشتر می کنه ؛ قند داره و دهانه رحم را نرم می کنه
ولی من با تمام این موضوعات همچنان می خورم 🥲

من آب دور جنینم لب مرزه بهم گفتن خیلی هندونه بخورم البته قند ندارم

من انقد میخوردم😋هر روز باید میخوردم اگه قندت بالا نباشه اصلا ضرر نداره

ن ضرر نداره میگن مراقبت کن تو خوردنش البته ببین همه چیو آدم باید رعایت کنه و به اندازه بخوره هندونه هم قندش بالاس میگن خیلی نخورید هم آب دور جنین رو ممکنه زیاد کنه اگه زیاد بخوری ولی به اندازه بخوری هیچ مشکلی نداره مثلاً روزی یه تیکه البته

چون قندش بالا برای کسانی که دیابت دارن ضرر داره نه برای همه

کی گفته ضرر داره دکتر من گفت بیشتر روزا هندونه بخور

برا قندش و تب دور جنین زیاد می‌کنه.کسی ک آب دور جنینش کمه منعی نداره بخوره ولی کسی ک آب دور جنینش زیاده.خوب نیست یا خیلی کم بخوره

کی گفته؟
چرا ضرر داره ؟؟
من سر بچه اولم تابستون بود هر روز هندونه میخوردم
ماشالاه سالم وبا وزن خوب هم دنیا اومد

اگه قند نداری ضرر نداره اما ورم خیلی میاره

قند نداشته باشی ضرر نداره ک من یکم عفونت ادرار دارم دکتر اتفاقا گفت بخور

ضرر نداره فقط قندش بالاس و باید مراعات شه و اینکه اونایی که اب دور جنینشون زیاده نباید بخورن بخاطر قند و ابش

نه ضرر نداره اتفاقن خوبه ولی به اندازه

بخاطر قندش

بخاطر قندش میگن، کم میتونی بخوری برای رفع هوس ولی زیاده روی ضرر داره

مگ ضرر دارع

سوال های مرتبط

مامان جانا مامان جانا روزهای ابتدایی تولد
مامان لیا 🫀🧸 مامان لیا 🫀🧸 ۱۲ ماهگی
مامان 🐣جوجه ی من⚽️ مامان 🐣جوجه ی من⚽️ ۱۰ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان ۱ ماهگی