هندونه خوردن تو هفته های من ضرر داره؟؟؟؟؟

۶ پاسخ

من هوس کردم ولی شهرمون نداره🥲

هندونه خوردن گناه داره چون بدون من میخوری 😅😅😅تنها اشکالش اینه ..بابا بخورید فایده هم داره ...چقدر حساس شدین خانما ..سخت نگیرید زیاد ..همه چی در حد و اندازش مفیده .فقط تو سه ماه اول دو سه مورد رو میگن نخورید بخاطر سقط الان بچه شما جاش تثبیت شده

هندونه ک عالیه من هرروز میخورم اگه دیابت نداری چ ضرری می‌تونه داشته باشه اخه

نبابا بخور بره.برا کم ابی خوبه

نه چه ضرری

‎ سلام عزیزم
سیسمونی و لباس نوزادی با کیفیت میخوای
تو کانال روبیکا من عضو شو
همه جنس ها صد در صد پنبه و با کیفیت
‌ایدی کانال nini_heed1

سوال های مرتبط

مامان اکانت پرید مامان اکانت پرید ۱۲ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو ۸ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی