من هوس کردم ولی شهرمون نداره🥲
هندونه خوردن گناه داره چون بدون من میخوری 😅😅😅تنها اشکالش اینه ..بابا بخورید فایده هم داره ...چقدر حساس شدین خانما ..سخت نگیرید زیاد ..همه چی در حد و اندازش مفیده .فقط تو سه ماه اول دو سه مورد رو میگن نخورید بخاطر سقط الان بچه شما جاش تثبیت شده
هندونه ک عالیه من هرروز میخورم اگه دیابت نداری چ ضرری میتونه داشته باشه اخه
نبابا بخور بره.برا کم ابی خوبه
نه چه ضرری
سلام عزیزم
سیسمونی و لباس نوزادی با کیفیت میخوای
تو کانال روبیکا من عضو شو
همه جنس ها صد در صد پنبه و با کیفیت
ایدی کانال nini_heed1
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.