خانما خوردن آناناس ضرر داره تو هفته من

۷ پاسخ

نههههه عالیه اتفاقا بخور عزیزم

تو دوران بارداری خوردن هرچیزی مجازه اما اونایی که کم و به اندازه باید خورد مشکلی نداره

نه مشکلی نداره دیگه الان

نه عزیزم بخور

هفته بالاست آناناس رحم و نرم می‌کنه کمک می‌کنه به زایمان طبیعی بهتر
اگه سزارینی در حد نرمال بخور

نه ، من اینقدر خوردم از ۳۶ آخرشم ۳۸ زایمان کردم 😅

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان مهراد🐻🧸🤎 مامان مهراد🐻🧸🤎 ۳ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۱ ماهگی
مامان معجزم👶🏻💗 مامان معجزم👶🏻💗 ۴ ماهگی
مامان آرکان مامان آرکان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آریا🩵💙 مامان آریا🩵💙 ۱ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی