بله قند بارداری میاره نفخ هم میاره
منم خیلی میخورم فقط نفخ میکنی باید چایی نبات بخوری سردیشو بگیره
اسهال و دلپیچه میگیری
منم جدیدا زیاد میخورم🫤
قندش زیاده متاسفانه
من روزی دو برش کوچیک میخورم همین
اره من نصف بیشتر یه هندونرو تو روز خوردم نمیدونم بخاطر چیش بود تنگی نفس گرفتم راهی بیمارستان شدم
نفخ داره ممکنه معدتو اذیت کنه
نمیدونم من که هر روز میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.