هندونه زیادی خوردنش ضرر داره ؟

۸ پاسخ

بله قند بارداری میاره نفخ هم میاره

منم خیلی میخورم فقط نفخ میکنی باید چایی نبات بخوری سردیشو بگیره

اسهال و دلپیچه میگیری

منم جدیدا زیاد میخورم🫤
قندش زیاده متاسفانه

من روزی دو برش کوچیک میخورم همین

اره من نصف بیشتر یه هندونرو تو روز خوردم نمیدونم بخاطر چیش بود تنگی نفس گرفتم راهی بیمارستان شدم

نفخ داره ممکنه معدتو اذیت کنه

نمی‌دونم من که هر روز میخورم

سوال های مرتبط

مامان آیسان مامان آیسان روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان 🐣جوجه ی من⚽️ مامان 🐣جوجه ی من⚽️ ۱۰ ماهگی
مامان جانا مامان جانا روزهای ابتدایی تولد
مامان یار حضرت مهدی مامان یار حضرت مهدی ۶ ماهگی
مامان رضا مامان رضا هفته سی‌وهفتم بارداری