مامانا سلام میگم هندونه تو بارداری ضرر داره؟؟

۶ پاسخ

نه من خیلی خوردم

من که خیلی میخورم چیزیم نشده

قند نداری خیر

من دکترم گفت نخور گوش ندادم خوردم انقباض گرفتم 😭 بستری شدم 4 روز پدرم دراومد

قند میبره بالا برای کسایی ک دیابت بارداری دارن یا مقاومت ب انسولین دارن خوب نیست زیادش

من ک خیلی خوردم

سوال های مرتبط

مامان آیسان مامان آیسان روزهای ابتدایی تولد
مامان لیا 🫀🧸 مامان لیا 🫀🧸 ۱۲ ماهگی
مامان مامان هلن 🥹🧸 مامان مامان هلن 🥹🧸 ۹ ماهگی
مامان شیطون مامان شیطون هفته سی‌وهشتم بارداری