هندونه الان همجا دارن که.جای شماخالی دیروز خوردم خیلیم شیرینم بود
من هلو میخاممممممم🥺
منم مخصوصا سردددد باشه😕😋
دلم آلو سیای ملس رسیده میخواد چند روزیه🤤🥲🥲حتی نمیدونم میوه بهاریه تابستونیه
فقط آب دهن قورت میدم
هست که عزیزم بگو برات بخره
منم از اول بارداریم دلم هندوانه میخواد ولی دریغ از یکی😭
وایییی منم خییییلی وقته دلم میخواد
همه جا هندونه هست
هست هندونه الان ولی طعمی نداره
اینجا بابلسر داره روبه رو دریا کنار دوتا نیسان هستن میفروشن
جات خالی یه ربع پیش خوردم
هم خوشرنگ بود هم شیرین و آبدار😋
ارع الان همه جا هست ولی شیرین نیست
من نمیدونمچرا بعضی وقتا بدجور یچی شدید هوس میکنم مثلا امروز خیلی هوس میوه کردم مخصوصا سیب و انگور شوهرمگفتهمه جا بسته بود اومدنتو کوچه تره بار میفروخت تا خودم رسوندم به در رفته بود مثلا بعضی وقتا هوس یچی شور میکنم ولی نباس تخمه باشه مثلا پسته باشه چرا اینجورین هوسام 🤔🙄🙄
منم دو ماه دلم میخواست نبود داداشم برام پیدا کرد دیشب خوردم از دیشب معده درد دارم و قندم از ۱۲۰ پایینتر نیومده یعنی به غلط کردن افتادم
منم میخوام شوهرم نمیخره 🤣
منم دیروز خریدم فک کنم قندمون بالاس برا اون چیزای شیرین میخواییم تو سوپر میوه های بزرگ هست بگردی پیدا میکنی کیلویی ۷۵ خریدم من
شهرماهم مغازه ها ماشینیا همه هندونه اوردن مال قسمت جنوب کشوره
اما بهم نمیخرن میگن هندونه فقط تابستون الان هندونه خوب نیس
شیراز زیاده
ساری که هست.شما هم احتمالا بگردی پیداکنی.
من گرفتم سفبد بود ولی شیرین بود
الانم میخام خنک باشه خیلی داغ شدم
منم میخواستم شوهرم امشب گرفته بود کیلویی ۸۰😐
تهران پیدا میشه البته الانو نمیدونم اما من هوس آلوچه یا گوجه سبز کردمم نیست که نیست😅🥲
بگردی پیدا میشه ولی طعمش خوب نیس
تهران که هندونه هست
یه هندونه شیرین قرمز وسط تابستون واااای
من خریدم سفید بود اصلا به درد نمیخوره شیرین نیست
سمت ما پیدا میشه
گمونم از جنوب میارن
خب بخر بخور
منم یک ماهه هوس کردم نیست که نیست
منمممممممم🥲🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.