بچه ها هندونه بده تو هفته های ما؟

۸ پاسخ

چرا بد باشه عزیزم؟
اگه قند نداری یا آب دور جنین زیاد نیست بخور،نوش جانت

عزیزم روزی ۱ تا ۲برش مشکلی پیش نمیاره

من قند دارم ولی خوردم نمیشه واقعا گذشت

اگه قند نداری بد نیست، اتفاقا بدن رو هیدراته نگه میداره. فقط زیاده روی نکن

من شنیدم خوبه چون خنکه بچه زردی نمیگیره بعد یکی دیگه میگه زایمان زودرس میاره نمیدونم

آره بده تاصبح باید بری دسشویی😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

من شنیدم باعث زایمان زودرس میشه قدیمیا میگن سرده سردی رحم میاره کم بخور زیاده روی نکن

😐😐😐😐

سوال های مرتبط

مامان هامین💙 مامان هامین💙 ۱ ماهگی
مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری