۱۰ پاسخ

مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماه‌گرد. ندارین بیاین فقط اون یک وسط انگلیسی بزنین کانال روبیکاqwe1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینه‌مادر#پوشک

نفخ نه ولی دستشویی میاره سه هفته ای میشه من تقریبا هر روز دو سه قاچ میخورم

نفخ نداره چون سردی عه باعث دل درد شاید بشه ... بعدش حتما چای زنجبیل بخور

من زیاد میخورم هیچی نمیشه

نه نفخ نمیاره ولی باعث سردی شکم میشه بعدش چایی نبات بخور

هندونه بخاطر انتی اکسیدانی داره جلوی زایمان زودرس رو میگیره .امروز تو گوگل خوندم ،اصلا ضرر نداره ،هذچیزیو به اندازه بخورین خوبه

من هر روز میخورم
نفخ نمیکنم ولی هی دسشویی ام😂

من ک تاحالا خوردم نفخ نکردم‌نمیدونم😅

نه بابا من که خیلی میخورم امادم دسشویی چادرانداختم

نمیدونم والا واسه منم سواله
من ک خیلی میخورم

سوال های مرتبط

مامان سـ‌لـ‌ین کوچولو مامان سـ‌لـ‌ین کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین🌕 مامان ماهلین🌕 ۲ ماهگی
مامان دخملی🎀🌸 مامان دخملی🎀🌸 ۱ ماهگی