هندونه نفخ داره؟؟؟

۱۳ پاسخ

دل درد میگیره بچه

اره عزیزم

اره

بلهه ضد نفح یه چیزی بخور ولی حساس نکن خودتو همه چی بخور

بله هم سرد هم نفخ زیادی داره

وااای نخوری اصلا بچت تا صبح نمیخوابه

دونشو اصلا نخور

اره فک کنم من که میخورم بعدش دل درد میشم اما دوست دارم میخورم بازم

اره زیاد..نخور اگ دلت خواست کمی بخور بعدش چای نبات یا عرق نعنا بخور

وای همه میگن بده نفخ داره من هر روز خیلی زیاد میخورم .😑
آخه پسر این چه هوسیه دم آخری 😑🥴😂

داره بعدش ی چای نبات بخور

آره داره زیاد

خیییییلی زیاااااد

سوال های مرتبط

مامان فندوق👶 مامان فندوق👶 ۱۳ ماهگی
مامان محمدماهان🫧💚 مامان محمدماهان🫧💚 ۱۲ ماهگی
مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه ۱ ماهگی
مامان مهنا❤آسنا مامان مهنا❤آسنا ۲ ماهگی
مامان دخترم و پسرم مامان دخترم و پسرم ۱ ماهگی
مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۱۴ ماهگی
مامان ماهلین گلی مامان ماهلین گلی ۱۰ ماهگی
مامان مهدا مامان مهدا ۱۲ ماهگی