مامانا هندونه نفخ داره تو شیردهی؟

۸ پاسخ

اره خیلی
من تازه بعد دو ماه کم کم میتونم بخورم
قبلش هربار خوردم این بچه اذیت شد

داره ولی میتونی بعدش عرق نعنا بخوری

اره نخور من خوردم بچم خیلی اذیت شد

بله هم حساسیت زا هست هم نفاخ

من دفه اول کلی خوردم دخترم تا دو سه روز اذیت بود ولی بعدش کم کم خوردم خوبه الان دیگه

من خوردم داشت اما من همه چیز کم کم خوردم کوچولوم عادت کرد

اره عزیز

من خوردم داشت

سوال های مرتبط

مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۱۴ ماهگی
مامان ماهلین گلی مامان ماهلین گلی ۱۰ ماهگی
مامان عطرین🩷🥹 مامان عطرین🩷🥹 ۱ ماهگی
مامان ماهورا🩷 مامان ماهورا🩷 ۲ ماهگی
مامان اراز👼🧿✨️ مامان اراز👼🧿✨️ ۲ ماهگی
مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه ۱ ماهگی
مامان دخملی🎀🌸 مامان دخملی🎀🌸 ۱ ماهگی
مامان 🩷لمیا🩷 مامان 🩷لمیا🩷 ۸ ماهگی
یاسمن یاسمن قصد بارداری
مامان ماهلین🩷🧿 مامان ماهلین🩷🧿 ۴ ماهگی
مامان آرتین🧸🩵 مامان آرتین🧸🩵 ۳ ماهگی