خانما هندونه ضرر داره تو شیردهی

۶ پاسخ

من نمیخورم یا خیلیی کم میخورم ک شیرم سردی نکنه و بچم اذیت نشه

یکم بخور دیدی نی نی اذیت نمیشه بخور هر وقت خواستی

من ک میخورم.

منکه امروز ب عالمه خوردم

خییییلی زیاد نفخ داره

منکه میخورم اوکیه ولی میگن نفخ داره

سوال های مرتبط

مامان عطرین🩷🥹 مامان عطرین🩷🥹 ۱ ماهگی
مامان اراز👼🧿✨️ مامان اراز👼🧿✨️ ۲ ماهگی
مامان فندوق👶 مامان فندوق👶 ۱۳ ماهگی
مامان رها و رهام مامان رها و رهام ۱۶ ماهگی
مامان امیرسام یاشار مامان امیرسام یاشار ۱۵ ماهگی
مامان پرنسا❤️پارسا💙 مامان پرنسا❤️پارسا💙 ۷ ماهگی
مامان مهراد👶🏻 مامان مهراد👶🏻 ۱۱ ماهگی
مامان رادمهر 🫀 مامان رادمهر 🫀 ۳ ماهگی