من یه بار خوردم هم خودم دل درد شدم هم دخترم
من میخورم بعدش هم عرق زنیان میخورم تاحالا مشکلی پیش نیومده خدارو شکر
نه عزیزم همه چی بخور ولی به اندازه نه زیاد که هم خودت هم بچه اذیت بشین... بعدش میتونی رازیانه دم کنی بخوری
نفخ داره سردیه نخور
میگن بادداره بچه دلدردمیشه جامایه چیزیایی قاطی میکنن پودر میکنن مثل زیره ونبات دیگ خیلی چیزای دیگ ک اگ غذای باددارم بخوری اون پودزمیخوری خوبه اسمش سفوفه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.