مامانا میشه هندونه بخورم یا نفخ داره

۷ پاسخ

بزار بعد چهل روز
بعد هر غذای نفاخ چای نبات یا عرق نعنا بخور عزیز

نخور من پریروز یه کوچوووولووو خوردم بچم تاصب پیچید ب خودش از دلدرد🥲

بخور هیچی نمیشه

نخور خیلی نفخ داره
بزار از ۴۰ روز رد شی

سردینه هس نخور تاچهل روز

خیلی نفاخه بیچاره میشی اگ شیر خودتو بدی

این ی مورد فک کنم واقعن نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان محمدماهان🫧💚 مامان محمدماهان🫧💚 ۱۲ ماهگی
مامان فندوق👶 مامان فندوق👶 ۱۳ ماهگی
مامان مهدا مامان مهدا ۱۲ ماهگی
مامان دخملی🎀🌸 مامان دخملی🎀🌸 ۱ ماهگی
مامان دلانا🩷🦄 مامان دلانا🩷🦄 ۷ ماهگی