بزار بعد چهل روز
بعد هر غذای نفاخ چای نبات یا عرق نعنا بخور عزیز
نخور من پریروز یه کوچوووولووو خوردم بچم تاصب پیچید ب خودش از دلدرد🥲
بخور هیچی نمیشه
نخور خیلی نفخ داره
بزار از ۴۰ روز رد شی
سردینه هس نخور تاچهل روز
خیلی نفاخه بیچاره میشی اگ شیر خودتو بدی
این ی مورد فک کنم واقعن نخوری بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.