۶ پاسخ

به شدت نفخ داره دو روز من عذاب میکشم اصلا نخوری

نخوری بهتره چون هنوز بچه تون کوچکه نفخ نداشته باشه

من هر روز دارم میخورم دیگه خسته شدم بسکه نخوردم
نمیشه واقعا نخوری بدن درد و دندون درد گرفتم دختر حتی لبنیاتم نمیخوردم الان میخورم بهترم

هندونه و خربزه نفاخن

چرا اونم نفاخه

خیلی نفاخه، اولش یه مقدار خیلی کم بخور ببین چجوری میشه، بعدشم عرق نعنایی چیزی بخور

سوال های مرتبط

مامان لیا و یاس💞🐣 مامان لیا و یاس💞🐣 ۱ سالگی
مامان مهدا مامان مهدا ۱۲ ماهگی
مامان محمدماهان🫧💚 مامان محمدماهان🫧💚 ۱۲ ماهگی
مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه ۱ ماهگی
مامان جوجوی من😍 مامان جوجوی من😍 ۱۵ ماهگی