خانما آب هویج میشه بخورم نفخ داره برابچه؟؟

۴ پاسخ

نه بخور شیر آوره اتفاقا

فک نکنم نفخ بیاره من میخورم
خیلی شیر افزاس
اگه شیر خودتو میدی بخور

من هر شب دارم میخورم چون شبرمو زیاد می‌کنه نفخ نداره

فک نکنم هویج نفخ بیاره

سوال های مرتبط

مامان لیا و یاس💞🐣 مامان لیا و یاس💞🐣 ۱ سالگی
مامان مانیا مامان مانیا ۳ ماهگی
مامان درسا جون 💖 مامان درسا جون 💖 ۹ ماهگی
مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی
مامان علی اصغر 😘 مامان علی اصغر 😘 ۷ ماهگی
مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۵ ماهگی