آب هویج میخورم نفخ داره؟

۳ پاسخ

من ک میخورم نفخ نداره

من الان فهمیدم دلستر گاز دار خوبش نی

نه بستگی داره به بچه ات بسازه یانه

سوال های مرتبط

مامان الیاس مامان الیاس ۳ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۰ ماهگی
مامان حسام،نزار🫂 مامان حسام،نزار🫂 ۴ ماهگی