هویج نفخ داره؟؟

۶ پاسخ

خیلییییی نفع داره هویج عزیزم یکی بخور هی باید دم به دم بی گوزی😂😂😂

اصلا نخور زور داره .چ ابش چ خودش
بچه دلپیچه میشه

نداره

میگن شیر و زیاد میکنه ولی در مورد نفخش نشنیدم

تو بیمارستان پرستارا ب من گفتن آب هویچ نخور نفخ داره برا بچه خوب نیس

فک نکنم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۰ ماهگی
مامان حسام،نزار🫂 مامان حسام،نزار🫂 ۴ ماهگی
مامان مانیا مامان مانیا ۳ ماهگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۴ ماهگی