من که همه چی میخورم بخدا بخوام نخورم هیچی نباید بخوریم
موندم چرا سوال چهارماه پیش و میاره !
کولیک یعنی چی
من شنیدم شیر و زیاد میکنه
من میخورم
دخترم کولیک و رفلاکسم داره
ولی اذیت نکرد
چون نارنجی هست خدایی نکرده زردی نیاره . بازم نمیدونم ب خدا
عالیه شیر رو چرب و زیاد میکنه اما یه لیوان کفایت میکنه بیشتر بخوری پوست خودت و بچه زرد میشه
بخور شیرم زیاد میکنه
من که هروز چند لیوان میخورم شیرم زیاد میکنه
نفخ داره گلم ولی شیرو قوی میکنه شنیدم
من سردخترم شیرمیدادم همچی خوردم بااینکه رفلاکس داشت هم وزنش هم رشدش شکرخداخوب بود
دلیل پزشکی ندارع ولی اگه بچت زردی داره یه لیوان بخور.
ولی من ب چشم دیدم که خوردن ناشتا آب هویج و آخره شب ش شیرو زیاد میکنه
نفخ داره بعدش میتونی عرق نعنا بخوری
نه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.